لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
برای موناکو احترام زیادی قائلیم

برای موناکو احترام زیادی قائلیم

مدافع وسط بیانکونری می گوید یوونتوس هرگز موناکو را دست کم نمی گیرد و برای این تیم احترام زیادی قائل است.

در آستانه دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین یوونتوس و موناکو، جورجیو کیلینی می گوید او و هم تیمی هایش به هیچ وجه قصد دست کم گرفتن حریف را ندارند، کیلینی طی مصاحبه ای درباره بازی حساس یووه برابر موناکو گفت:

"موناکو تیمی است که هم بازیکنان جوان و آینده دار خوبی دارد و هم بازیکنان با تجربه ای در آن بازی می کنند. آن ها تیمی هستند که عملکرد چند وقت اخیر آن ها با ثبات و خوب بوده و این را در لیگ فرانسه نیز نشان داده اند، جایی که در آن بهترین دفاع لیگ را دارند و تا کنون شرایط خوبی داشته اند. علاوه بر این آن ها با بازی های خود در لیگ قهرمانان نیز همه را متعجب کرده اند."

"برای آن ها احترام زیادی قائل هستیم، می دانیم که بازی آسانی در پیش نداریم. ما هیچ خیال پردازی و توهمی نداریم و سعی می کنیم که هیجان زده نشویم تا به سرنوشت کسانی که موناکو را دست کم گرفتند، دچار نشویم."

"ما مانند بقیه فکر نمی کنیم و قطعا اشتباه دیگران را مرتکب نمی شویم."

بانوی پیر در روز شنبه با نتیجه 1-0 برابر پارما شکست خورد و این نتیجه کمی دور از انتظار و عحیب بود، اما کیلینی می گوید این شکست هیچ تاثیری در بازی برابر موناکو ندارد:

"برای پیروزی آماده شده بودیم، اما آن نتیجه هیچ تاثیری روی بازی فردا شب ندارد."

"وقتی چندین بازی فشرده و پشت سر هم انجام می دهید و در اکثر آن ها نیز نتایج خوبی می گیرید، دیگر نباید از این دست اتفاق ها رخ دهد، اما متاسفانه ما یک لغزش کوچک داشتیم."

"سال پیش نیز مشابه این اتفاق را تجربه کردیم، از نتیجه بازی روز شنبه راضی نیستیم. با این حال این هفته آن قدر برای ما مهم است که بازی برابر پارما کوچک ترین تاثیری در ادامه روند کاری ما ندارد."

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: